טבעת רטט

מהי טבעת רטט?

טבעות רטט הן סוג חדש של צעצוע מין שהופך פופולרי יותר ויותר. הם יכולים לשמש גברים עם בעיות זיקפה או בעיות שפיכה מוקדמת, כמו גם אנשים שאין להם בעיות אלה אך רוצים לתבל את חיי המין שלהם.

טבעת רטט נלבשת סביב הפין ומחוברות לשלט רחוק המאפשר לך לשלוט בתנודות מעבר לחדר, ומעניקות לך שליטה מלאה על ההנאה של בן / בת הזוג שלך בכל עת.

האם טבעת רטט יכולה להיות מסוכנת?

יש אנשים שאולי ינסו לשכנע אותך שטבעות רטט מסוכנות, אבל הן לא.

טבעת רטט בטוחה, והן קיימות כבר זמן רב. אתה יכול להשיג אותם בחנות המין המקומית שלך, או אפילו באמזון אם אתה רוצה להזמין אחד באינטרנט. הם עשויים בדרך כלל מסיליקון או גומי ג ' לי; יש אנשים שאומרים שניתן להשתמש בחומרים אלה בבטחה עם קונדומים (אם כי אנו עדיין ממליצים להשתמש בקונדומים לכל מקרה). הם באים בגדלים שונים, צורות וצבעים-אז יש משהו לכל אחד!

טבעות רטט מגיעות בגדלים, צורות וצבעים שונים. הם עשויים מסיליקון או גומי ג 'לי, שהוא חומר רך שניתן למתוח כך שיתאים מעל הפין. הטבעת עצמה היא בדרך כלל בערך 1 אינץ ' רוחב, בערך 1 עד 2 ס מ (2.5-5 ס מ).

מאיזה חומר עשויה טבעת רטט?

כשאתה קונה אווירה טבעתית, תבחין שהם מגיעים בשני חומרים עיקריים: סיליקון וגומי ג ' לי. חשוב לציין שהחומר ממנו עשויה טבעת הזין הרוטטת שלך ישפיע על הרגשתה על גופך.

סיליקון הוא בחירה פופולרית מכיוון שהוא עמיד, נוח יותר מחומרים אחרים וקל יותר לניקוי מגומי ג ' לי (שיש לו נטייה להכתים). זה גם נוטה להיות יקר יותר מגומי ג ' לי-אבל אם אתם מחפשים משהו לאורך זמן עם שימושים מרובים מעבר לצעצועי מין בלבד, אז אולי כדאי להשקיע בזה!

כאשר הוא נלבש סביב בסיס הפין, טבעת רטט גורמת לתנודות הנעות במעלה פיר הפין שלך כאשר אתה מקבל זקפה.

כאשר שחוקים סביב הבסיס של הפין שלך, טבעת רטט גורם רטט כי לנסוע במעלה פיר הפין שלך כאשר אתה מקבל זקפה. זה יכול לשמש כחלק ממשחק מקדים או במהלך יחסי מין כדי לספק גירוי נוסף לשני בני הזוג.

טבעות רטט מגיעות בסגנונות וגדלים רבים ועשויות מחומרים שונים כמו סיליקון או גומי (ללא לטקס). חלקם רוטטים עם לחצני הפעלה / כיבוי פשוטים, בעוד שלאחרים יש מהירויות והגדרות מרובות, כך שתוכל להתאים אישית את החוויה שלך על סמך מה שמרגיש הכי טוב עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך.

טבעות רטט יכולות לשמש אנשים הסובלים מבעיות זיקפה או בעיות שפיכה מוקדמת.

אתה לא צריך ללבוש את זה כל הזמן כדי שזה יעבוד טוב בשבילך-בדיוק כשאתה רוצה לקיים יחסי מין או לאונן.

אתה יכול ללבוש את רטט טבעת במהלך מין, אוננות או משחק מקדים. זה ירגיש נהדר עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך. אתה לא צריך ללבוש את זה כל הזמן כדי שזה יעבוד טוב בשבילך-בדיוק כשאתה רוצה לקיים יחסי מין או לאונן.

האם טבעת רטט בטוחה?

טבעת רטט היא צעצוע בטוח אם אתה משתמש בו כראוי. זה לא רע בשבילך, אבל אם יש לך אלרגיה לטקס או רגישות ואתה רוצה לשחק עם הצעצוע הזה, הקפד להשתמש בקונדום מעל הוויברטור. אתה יכול גם להשתמש זה ויברטור עם צעצועים אחרים ואנשים ללא כל בעיות.

את טבעת רטט הוא נהדר עבור סולו או שותפות לשחק בגלל איך תכליתי זה הוא: במהלך מין או אוננות; לבד או יחד עם אדם אחר; אפילו כאשר שותפות עם אחר זכר מין צעצוע כמו פלשלייט!

מסקנה

אל תוותרו על הרעיון להשתמש בטבעת רוטטת אם זה נשמע כמו משהו שאולי תיהנו ממנו. ישנם סוגים רבים ושונים של צעצועים בחוץ, וזה רק אחד מהם. אם אתה רוצה לנסות את זה אבל לא יודע מאיפה להתחיל, עיין במדריך שלנו כיצד פועלות טבעות רטט – זה ייתן לך את כל המידע שאתה צריך!

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://vitoslife.co.il/product-category/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%98%D7%98/

Posts created 55

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top