שעון חכם עם אפליקציות לילדים

האם אתה מחפש חכם שעון עבור הילד שלך? אם כן, אז התשובה היא כן, אתה יכול למצוא אחד טוב. ישנם שעונים חכמים רבים הקיימים בשוק עם אפליקציות לילדים. הנה מה שאתה צריך לדעת על מכשירים אלה:

את חכם שעון הוא עמיד למים, אז אתה יכול לקחת אותו שחייה. כמו כן, יש עיצוב עמיד שיכול לעמוד הרבה בלאי. המסך עשוי מזכוכית עמידה בפני שריטות, מה שאומר שלא תצטרכו לדאוג שילדכם ישבור אותו כשהוא יפיל את השעון או ישחק איתו בצורה גסה מדי. יש לו מסך שקל לקרוא גם באור שמש בהיר.

לשעון החכם מסך מגע קל לקריאה באור שמש בוהק ובעל תאורה אחורית לקריאת לילה. זה גם קל מאוד לשימוש, עם כפתורים פשוטים בצד של פני השעון.

אתה יכול להשתמש בשעון כדי לעקוב אחר המיקום של הילד שלך בזמן אמת.

אתה יכול להשתמש בשעון כדי לעקוב אחר המיקום של הילד שלך בזמן אמת. אתה יכול להגדיר אזור בטוח ולקבל התראות אם ילדך עוזב אותו. זה נהדר אם אתה רוצה לדעת איפה הם נמצאים כל הזמן, אבל לא רוצה שהם ירגישו שהם משגיחים עליהם כל הזמן.

יש לו גישה ליותר ממאה אלף אפליקציות, משחקים ורצועות מוזיקה

לשעון יש גישה ליותר ממאה אלף אפליקציות, משחקים ורצועות מוזיקה. אתה יכול להוריד אפליקציות אלה מחנות האפליקציות בטלפון החכם או בטאבלט שלך. אתה יכול גם להשתמש בשעון כדי לעקוב אחר מיקומו של ילדך בזמן אמת באמצעות טכנולוגיית GPS.

המסך על השעון קל לקריאה גם באור שמש בהיר, והוא עמיד למים כך שתוכל לקחת אותו לשחות או להשתמש בו בימים גשומים. התכונה GPS מאפשרת לך לעקוב אחר מיקומו של ילדך בזמן אמת, דבר שיכול להיות שימושי אם הוא או היא הולכים לאיבוד או נעלמים. אתה יכול גם להשתמש בשעון זה כתחליף לצעצועים מסורתיים לילדים כגון משחקי וידאו ונגני מוזיקה. יש יותר מ -100 אלף אפליקציות זמינות דרך חנות האפליקציות במכשיר החכם הזה!

הדבר הטוב ביותר בשעון חכם עם אפליקציות לילדים הוא שהוא מאפשר לך לעקוב אחר מיקום ילדך בכל עת. זה יכול להיות חשוב מאוד אם יש לך יותר מילד אחד, או אם הם מבוגרים מספיק כדי לשוטט בכוחות עצמם מבלי לספר לאף אחד לאן הם הולכים. אתה יכול גם להשתמש בשעון כדי לבדוק אותם כשהם משחקים כך שאף אחד לא ייפגע או יאבד במקום לא מוכר.

פרטים נוספים בלינק המצורף: http://www.mewatch.co.il/

Posts created 55

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top