כיצד לבחור עגילי כלה ליום המיוחד?

בחירת עגילי הכלה המושלמים היא חלק חשוב במראה יום החתונה של הכלה. עגילים הם אביזר חשוב מכיוון שהם יכולים להוסיף טאץ' מיוחד במיוחד לאנסמבל הכלה הכולל. בין אם את מחפשת מראה קלאסי, נצחי, או סגנון מודרני ונועז יותר, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת עגילי הכלה הנכונים.

בבחירת עגילי כלה חשוב לקחת בחשבון את קו הצוואר של שמלת הכלה. לדוגמה, אם לשמלה יש צווארון סטרפלס, עגילים תלויים יהיו בחירה מצוינת לשיפור המראה. מצד שני, אם לשמלה יש צווארון גבוה או מכוסה יותר, עגילים צמודים עשויים להיות אופציה טובה יותר.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את צבע שמלת הכלה בבחירת עגילים. עגילי כסף ולבנים ייראו הכי טוב עם שמלה לבנה או שנהב, בעוד עגילי זהב וזהב ורוד ייראו נהדר עם שמפניה או שמלת סומק. לאחר מכן, חשוב לבחור סגנון עגילים שמחמיא לתכונות הכלה.

אם לכלה יש פנים עגולות, עליה לבחור עגילים בעלי צורה מוארכת יותר כדי לעזור לפניה להיראות ארוכות ודקות יותר. אם לכלה יש פנים סגלגלות, עליה לחפש עגילים בעלי צורה רחבה יותר כדי לעזור לאזן את תווי פניה.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את התסרוקת של הכלה בבחירת עגילים. אם הכלה עונדת את שיערה למעלה, עגילים ארוכים יותר ייראו נהדר. עם זאת, אם הכלה עונדת את שערה, עגילים קצרים יותר יהיו בחירה טובה יותר.

לבסוף, בבחירת עגילי כלה, חשוב לבחור סגנון שהכלה אוהבת ושמתאים לאישיותה. על הכלה לבחור עגילים שגורמים לה להרגיש יפה ומיוחדת ביום חתונתה. חפשו עגילים שיש להם משמעות משמעותית או משמעות מיוחדת לכלה.

בנוסף, חפשו עגילים בעיצוב ייחודי או ברק כדי להוסיף נופך נוסף של זוהר למראה הכלה. בחירת עגילי הכלה המושלמים היא חלק חשוב במראה יום החתונה של הכלה. חשוב לקחת בחשבון את קו המחשוף של שמלת הכלה, צבע השמלה, תווי הכלה, תסרוקת וסגנונה האישי בבחירת עגילים. עם העצות האלה בחשבון, כלה יכולה למצוא את זוג העגילים המושלם להשלמת הרכב הכלה שלה ולגרום לה להרגיש יפה ומיוחדת ביום חתונתה.

כיצד להתאים את עגילי הכלה לפי התסרוקת?

עגילי כלה לשיער למטה צריכים להיות קצרים ועדינים יותר מאלה שעונדים עם אפ-do. חפשו ניטים אלגנטיים ומאופקים או עגילי טיפה עדינים. למראה קלאסי, בחרי בניתי פנינים או יהלומים קלאסיים. למשהו מודרני יותר, בחרו בזוג עגילי חרוזים עדינים או זוג חישוקי יהלומים קלאסיים.

זוג עגילים עם מעט נצנוץ, כמו זוג עגילי יהלומים ואבני חן, יוסיפו נופך של זוהר לכל מראה. למראה רומנטי חפשו עגילים בעיצוב פיליגרן או פרחוני. לא משנה באיזה סגנון תבחרו, הקפידו לבחור עגילים שישלימו את השמלה והתסרוקת של הכלה.

כיצד לבחור עגילי כלה לתסרוקת מודרנית?

עגילי כלה לשיער למעלה צריכים להיות ארוכים ודרמטיים יותר מאלה שעונדים עם שיער למטה. חפשו עגילי נברשת אלגנטיים או עגילי טיפה מושכים את העין. למראה קלאסי, בחרי בזוג עגילי נברשת פנינים או יהלומים.

למשהו מודרני יותר, בחרו בזוג עגילי חרוזים צבעוניים או זוג חישוקי יהלומים. זוג עגילי אבן חן נוצצים יוסיפו נופך של זוהר לכל מראה. למראה רומנטי חפשו עגילים בעיצוב פיליגרן או פרחוני עדין. לא משנה באיזה סגנון תבחרו, הקפידו לבחור עגילים שישלימו את השמלה והתסרוקת של הכלה.

בסך הכל, בחירת עגילי הכלה המושלמים היא חלק חשוב במראה יום החתונה של הכלה. חשוב לקחת בחשבון את קו המחשוף של שמלת הכלה, צבע השמלה, תווי הכלה, תסרוקת וסגנונה האישי בבחירת עגילים. עם העצות האלה בחשבון, כלה יכולה למצוא את זוג העגילים המושלם להשלמת הרכב הכלה שלה ולגרום לה להרגיש יפה ומיוחדת ביום חתונתה.

לפרטים נוספים : daniellacapelouto.com

Posts created 55

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top